Friday, June 27, 2008

Temuduga

Aritue (26062008), aku dapat interview kt MAIWP (majlis agama islam wp)...tempat dier kt Jalan Ipoh.Samer ngan hospital Pusrawi (sebelah tmpt kije angah jer.hehe)...aku pergi untuk jawatan pembntu tadbir kewangan....

(Logo Maiwp)


So, bermulalah perjalanan aku kt c tu...aku g naik lrt smpai stesen PWTC.Mula kol 9-12.30 tnghari.Interview nyer tak lamer, cume ramai lak org...Yg aku tahu iklan cume nak 2 org jer...tp kt ctu,aku kira yg dtg 16 org...dlm list lak ader 28 orang....wuiyoo,bnyakner kan!!!!


Kt c tu gak aku kenal ngan kak aisyah..same2 interview...Org Terengganu, dok damansara...
Pic aku tak mik lak.....rugi tol lah.huhu..



(Gmbar Nurul Suhada (Che dah)



Ari yg samer gak, arijadie nik n anak buah aku che dah...So clamat ari jadier........

P/s: "Doa mintak2 aku da rzki kt c tue...

Utk birthday girl n boy, hope dua2 bhgia dunia n akhirat."


No comments: