Sunday, June 22, 2008

SMK Victoria


Sekolah nie terletak di tengah2 bandar Kuala Lumpur...Merupakan antara sekolah yang terkenal gak lah cos student2 top blajar kt c nie....Cth student2 top ader gmbar diorang kt bwh nie...Cube korang perhatikan baik2....Perasan tak ader Shafiee Apdal, Rafidah Aziz, Dr Maamor ) org kuat PPIM) n mcm2 lagi.Memang skolah nie bnyak lahirkan pemimpin negara..huhu



(Ex-Student Victoria)



Aku peksa aritue kt skolah nie...jadie aku citer kn lah c kit. Untuk pergi ke sekolah nie, senang sngt...Cume perlu menaiki Lrt Star ke stesen Hang Tuah...pas2 bile kuar dari stesen dari jauh nmpak lh masjid yang dinamakan Masjid al-Bukhary (1 of top 10 org kaya di Malaysia).....sebelah msjid tue, pintu msuk blakang skolah nie...Cmner? Senangkan...hehe....


(Dewan Sekolah)

Kt atas nie aku tunjukkan dewan peperiksaan yg kitaorang peksa...Besar gak ah....Maser smpai aritue, bdk2 skolah tue ngah c buk berkawad...tp setelah tengok lamer2, rupanyer diorang nie bkn shj berkwd tp main pancaragam gak....Ala2 kadet gak diorang punyer lthn.Pancaragam sekolah nie merata dh pergi...Selain pndai dlm blajar,pndai gak dlm main pancaragam nie..huhu




(diorang tengah berlatih)


Maser blik tue, aku ngan kak su (kwn baru) jumper lak kak ashlynah....Kawan aku maser kije Jusco dulu..Dier pn mik peksa gak...Raser mcm skjap jer maser berlalu....Tak sedar hmpir sthun stengah tak jumper...



(Aku ngan kak ashlynah)


So, good luck lah masing2...ader rezeki kiter jumper lagi.....

No comments: