Friday, June 27, 2008

3 Bulan


3 bulan ? aper yg tiga bulan? Jeng3.......sebenarnyer dah cukup 3 bulan aku kije kt c ni 24 hbln hari tue....tak sedar rasernyer...tp memang byk yg aku blajar kt c nie...



(Bangunan KPPK)

Ops, lupe lak nk britau...aku kije kt KPPK (Kementerian Perusahaan Perladangan dan Komoditi)..kt Putrajaya....Kementerian nie tak lah besar...Aku dok kt bhgn PIMI (Penyelidikan Inovasi dan Modal Insan) ....Kontrak 6 bulan........Bngunan KPPK nie dpk depan JPN (Jbtn Pendftrn Negara) n sebelah Istana Kehakiman...huhu



(Palace Of Justice)

Untuk pegi kt c nie, aku naik ERL jer...cepat dan selesa..tp of course bkn nyer murah brbanding bas....perjalanan amik maser 11 minit(pling lamer), kalo bas pulak 1/2 jam blm tentu smpai...huhu....tmbang pn lebih murah kalo beli sbln punyer...So, sesiaper brcadang nk g c ni aku cadang naik lah ERL nie.....hehe




(ERL-Da faster Transportation)


Ari yang samer nasib aku baik dapat tangkap gambar keta isteri pak lah (Datin Seri Jeanne)...Dia wat pe aku tak tahu.Janji dapat Tangkap plat no 13 nie..hehe...Tu pun sebaik pakcik polis tue bagi .TQ pakcik...haha




(WGK 13)

So, tu jelah yg aku nak citer..Bye...

p/s: Doakan aku lagi 3 bulan more success.hehe

No comments: