Sunday, July 6, 2008

Tasik

Ari sabtu aritue (05072008), kawan aku anim ajak g tasik permaisuri. Tasik nie lk tk jauh dari rumah kitaorang..Kalo jln kaki mau 20 minit tapi naik keta kurang dari 10 minit....
Utk pengetahuan sume, tasik nie btol2 berhdpn ngan HUKM(Hospital UKM)....nie bkn pintu masuk utama tp pintu masuk biasa....Tengah2 parking, kiri kanan ader stadium renang n stadium badminton Kuala Lumpur.....

(air pancut tasik)
Maser smpai kt c tu ari2, ramai manusia dah ader kt c tu..lebih kurang 5.30 petang lah....yg couple nyer toksah ckp lah, tak terkira blngannya...sape2 yg nak cuci mata, mcm2 adegan bleh tengok....kitaorng yg da kt c tu maloo nk tengok...huhu...sesambil skodeng gak...haha
(couple tngah lyn tido berdua.huhu)
Kt c tu gak ader taman, namenyer taman iskandar putri...Kt c tu ader bangsal...pemandangan dari atas tue tengok tasik memang cantik....
(pintu pagar taman puteri iskandar)
(pandangan dari ats)
Kitaorang kt c tu, main badminton pastu jalan2 sekeliling tasik..Aku tak larat sngat cos penat poser...Ini pn tak bes lagi kitaorng ronda sume kawasan...Ingtkn nk jalan kaki kat batu2 (refleksiologi) tp maser pn dah suntuk...sempt gak jumpe x-kppk kt c ni...Shamsul dari TMK...rupanyer rmai gak yg aku kenal tinggal area aku nie.huhu
(aku ngan anim)
Hampir kol 7 kitaorng pn blik...(Aku nk buke pose.hehe)

P/s: Gmbar pemandangan tasik yg lain2 kt bwh nie



No comments: