Monday, July 14, 2008

Jalan-Jalan

Smalam, aku g jalan kt kl....ops, aku tak naik keta tp g naik bas...sajer nk raser blik naik bas...hehe

Alkisah, kol 12.30 tnghari aku pn kuar ah...tngu bas tak ah lamer tp teraser perit gak.cos ari pn panas...pas2, dok dlm bas yg berpusing kt kwsn perumahan dh bwat aku pening..Ha, kalo nk tau nie ah penangan orang tak biaser naik bas atau dh lamer tak naik..huhu...smpai lewat gak ah...

Smpai kt kl (jln silang), memang crowded...rmai sngt pendatang...aku mula tanyer kt diri aku blik,aku nie kt Malaysia ker?huhu....nak jln pn sakit kepala.Kalo kt bank or tmpat kirim dwet tue, jngan ckp ah memang diorang jer penuh...

Aku singgah bank jap n pas2 blie brg ckit kt mydin.. rmai btol manusia n penuh giler..Dh byr aku, sesajer survey handfon..bkn nk bli pn sje je nk tengok...Handfon yg da pn tak ah murah, tp kira better price drp dulu.Harga antr 350-700...aku nyer fon lak harga dh jtuh jadie 599 lak.huhu

Pas2 trus naik bas..Maser tue dh start jam. Kt bndar nie, kalo tk jam memang heran.terutamanyer kalo wak2 tenghari mcm nie.Maser tue aku ngok jam dh kol 2 petang..Nyaris2 aku naik bas ari pn ujan.Slamat aku....

Naik bas, smpai kt Jusco aku trun.sajer jer nk singgah...Mkn skali.Kt c tu Sizzling yee mee dia sedap.Prnah gak aku test kt tesco, tp kureng ah raser dier...Kt c tu pn ramai gak orng tp kurang lah mcm biaser.Myb dah tengah bln, rmai dh dok umah..tngu ah akhir bln n awai bln, misti penuh blik..huhu

Pas jln2 kt jusco,kira2 kol 3 aku pn blik.Alhamdulillah, dpt bas pn cepat..Smpai hmpir pukol 4...

Penat aku..lain kali aku akn pikir nk naik bas lagi ke tak...huhu


No comments: