Friday, July 11, 2008

Halatuju Diri

Semalam aku dapat tahu yang permohonan aku utk amik diploma perguruan tak lepas..So, dalam erti kata lain tak berjaya...

Memang aku frust maser dapat tau keputusan tue..Aku tak tau naper aku n rmai lagi yg amik sume tak berjaya...Tapi bila aku sedar balik, sume nie dlm rencana Allah..Jadier, dlm erti kata lain ini juga merupakan rahmat Allah. Mungkin ader rezeki yg lebih baik lepas nie...

Aku bace dlm blog squery, yg kita misti berfikiran positif terhdp hdp nie..Dr Tuah pulak kata, jadikan sesuatu yg kiter alami sbg bhn utk kiter lebih maju...Dlm quran ader sebut bahawa seseorang manusia itu tak kan dikira beriman selagi dia belum diuji...

Maser tengah search intrnet td, bacer gak kisah hdp org lain..Maser tue aku sedar, tak semestinyer per yg kiter dapat terbaik utk kiter...n ader lagi org yg hdp nyer lagi teruk drp pe yg aku lalui...

So, mulai arini aku akan planning rencana baru utk hdp aku utk berjaya dunia dan akhirat..Semoga mendapat rhmat Allah dan dalam keredhaannya.Amin....

No comments: