Sunday, September 14, 2008

Hari Yang Sungguh Membosankan


12.09.08

Tibe2 aku raser arini memg membosnkan…cos sume kije aku dh siapkan…kak azah masih lg cuti…aku terpaksa bwat kije2 yang hui yee bg lambat2….nk abiskan maser lh tue….sesambil tue dengr walkman cam biaser….

Td bru lepas g tandas…bsuh muka..bg segar c kit biji mata…kt c nit tk bleh tkder kije…dh lah tempat aku duduk jd laluan utama…director finance pn lalu kt tmpt aku…huhu….ceriter pasai director nie, namer dia aku dh lupe…ari2 first wik aku kt ctu, saje aku letk wallpaper aku kt desktop…dia dh lalu tempt aku bleh pth blik ngok pic aku tue…cewah3, hebat aura pic aku tue…actually, die nk ckp kn pic aku tue mcm dlm majalah tue…gmbr pkai tudung tp dlm majalah hip hop..haha….aku tersenyum sipu kt ctu…hehe…teringt lak kt YBTM kppk maser dier tegur aku ari tue..mcm ader mkna besar je dlm hidup aku nie.Jeng3……………amin

Petang nie aku ingt nk jln2 pas abes kije…g jln msjid India…bli tudung..Along siap pesan krim brg bli kt Mydin…sbnrnyer aku mls.Mydin tue kn slaloo penuh..aku mls nk beratuq..huhu….Angah lak nk blik samer ngn aku.tp aku tk janji ngn dier cos aku tkut pilih tudung nie lamer ckit…Actually, dwet aku tok bln nie tkder lg tp nk bli gak tudung…tudung aku nk bli tue sume dh rosk..nk tk nk kena ah kuarkn dwet saving smntr tngu ujung bln….Rayer lg nk gune dwet lebih….huhu……..

Ckp pasai rayer nie, aku bru dpt tau td md noor ck prayer cuti smpi 6 hbln bru naik..huhu….sedihnyer aku…aku dh lh tk confirm lg, sesedap ner tolak gaji nnti.mintk2 tk ner tolak..aku cube pikirkn pe aku nk wat cuti lelamer nanti…no planning is not be good day…so aku ner wat planning yg baik…so, do da plan properly………moving forwards 4 mai…………haha

No comments: