Wednesday, August 20, 2008

Wedding ank buah

Akhir bln 7, aku n fmily attend wedding anak abg dol (my cousin) kt dewan felda semarak. Sebab aku tak tau jln, mak aku minta tolong pak yob bwk keta aku...haha...

Nk dijdikan citer, ari yg dinanti pn tiba.ewah2...ari tue gak aku bz ngan kije...discussion utk bwat kertas utk r&d ari tue gak kena antar cos ksu mintk (aku tak suker sngt prngai ksu nie)...discussion tak siap tak blik ah...Hmpir kol 7 aku mintk permission miss low utk blik..wlpn kije tk siap lg...memg rushing maser tue...trpksa aku pending n bwat solat asar kt bndr tasik..n trus solat maghrib skali...huhu penatnyer...

Smpai umah kt parking aku trus tukr driver...ikutkn mak, suruh tukr bju dulu tp aku tau nnti lmbt..dngan erti kata lain aku pegi dengan tak mandi ah..hwa3....

smpi c tu memg rmai dh dtg..tp mjlis formally blm stat lg...kitaorng trpksa berpech meja utk mkn...memg formal lh mjlis nie..tp aku dngan selambernyer mkn pkai tngn.cos aku pose ari tue..buke pn dlm lrt jer..huhu...

abis mjlis sessi jumper sedara mara lah, pe lg kn....rmai gak sedara aku tk kenal..ayah aku bkn main suker dpt jumper sedara die..memg ayah aku lh pling tua...n mcm vip lak aku ngok..hehe..seronok aku dpt jumper sedara kt c ni..cos belah ayh aku nie aku tk brape jumper...

lebih kurang kol 10 kitaorng blik...smpai umah aku trus mandi, solat isyak n tido.haha....


p/s: utk pengntin, semoga bhgia hingga akhirat.amin...


No comments: