Wednesday, August 20, 2008

Cousin wedding

Tanggal 100808, mak busu aku bwat mjlis kenduri....bwat lak kt kompleks belia antarabangsa...kalo korang pernah g hukm misti tau jln....area2 c tu jer...tak pn kalo korang pernah g tasik permaisuri..pon misti tau lah..haha...

Alkisah, sblm knduri mlm tue aku ngn angah, kakak n abg perol g wat shift kt umah busu masukkn muffin dlm plastic.Muffin tue bwat tok bg tetamu yg dtg...smpai tk terlarat2 kitaorng, raser mcm kije operator pengluaran kilang lak.dlm kol 2 pagi bru kitaorng abis bwat n blik umah...huhu

Ari knduri kepala terasa berat gak ah..tp kitaorng gagahkn diri bngun pepagi.aku lak pas subuh tak tido lg..ps isi angin tyr keta ngn abg perol, bli srpn trus g kompleks tok bwat bunga pahar lak..pas2 blik umah n serombongn ngn fmily along n achik g kenduri tue...penat2..hehe

Kenduri tue bleh thn rmai org..'seberadik' aku lak dok jer kt luar except angh yg c buk bergmbr dlm dewn.hehe..mls kitaorang nk mik port..mcm biaser lh jumper mk n pk sedara, sedara2 aku lamer n 'baru'...yg baru tue aku ucpkan c lamat menganggotai kluarga Bachik..hoho....

Lebih kurang kol 4 kitaorng blik..Mak lak tinggal cos nk bntu busu..Tapi jeng3 mak bwk blik bekal muffin yg sngt bnyk..smpai tk terlarat2 kitaorang mkn....Yahoo.........



p/s: sok pg kt tmpt kije ngntuk.huhu..

No comments: