Sunday, August 24, 2008

Hari terakhir di Putrajaya

Khamis ari2 last day aku kt kmnterian perusahaan perladangan dan komoditi...pasni aku akn hijrah blik ke KL...

Ari last day tue kmnterian ader wat kempen kibar jalur gemilang...gmbr nanti aku upload...nk kt meriah tak gak ah....tngu punyer tungu menteri ari pn ujan..huhu....lamer gak kitaorng ner tungu...maser menteri n seangktn dngnyer letk bendera pn ari ujn lg...aku dpt byngkn cmner kalo aku jd orng yg bwk keta kt sbrang jln tue pndng kitaorg.dh ah ngah ujn, siap berdiri tegak n nyanyi lagu ngraku n kmnterian mngdap jln..haha....sesmbil pn sempt gak ah timbln mnteri tegur aku...ceh3....

Abes mjlis aku trus naik ats....ingt da meeting kol 10 rupenyer tak jadi...Jaa ajk trun bwh mkn ramai2..ari last day lah ktkan....so nk ucp TQ very much kt Jaa blanja aku...

Ingt nk blik awai tp tak bes2 burn cd jd blik kol 6..sblm blik ader ah bg wasiat kt Jaa ckit2...hehe..time kaceh skali lg.....blik lak trus g umah kak su...kak su bwk keta bru.meraser lh aku naik...aku ngok danish (ank kak su) pn dh besar.cume bdn dier susut.kak su britau danish ner demam campk cos tue kurus...Danish mkin comel n putih..bleh ah cop pasni..hehe

Cepat btol maser berlalu.aku stay umah kak su lbih kurang 1 stengah jam...borak2....raser skjap maser berlalu...last year aku ngan kak su same2 cri kije lain kt kosi..maser tue pn kak su tngah pregnant lgi...lani aku dh kije lain same gak ngn kak su...Insyaallah, ader rezeki aku jumper kak su lagi....sedih lak raser...

Aku smpai umah dekt kol 9..sume memory nie kn aku ingt....

No comments: